Ettårskalas och magont

Idag har vi varit och firat Elias som fyllde ett år igår! Jisses va tiden har gått fort! Å snart är det Veras tur att fylla år för första gången. Hur som helst hade Elsa och Micke fixat ett supermysigt kalas med kakor, tårta, frukt och fiskdamm 😀. Vera verkade också ha skoj och minglade runt! Men mitt i allt så kom mitt magont igen. Så då var det bara att åka hem. Tråkigt avslut på ett riktigt trevligt kalas. Jag har haft ont i magen från och till i typ en månad nu. Har försökt att ignorera det men det verkar inte ge med sig så jag får nog gå och kolla upp det i veckan. Det är bara så konstigt, det kan komma lite när som och jag kan inte hitta några samband med något som jag ätit eller så. När det väl sätter igång gör det ordentligt ont. Jaja, nu blir det snart sängen och en förhoppningsvis kry dag imorgon!

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar